The قفس پرنده Diaries

Wiki Article

در روش تميز كردن قفس پرنده می توانید برای سهولت کار نظافت زیر قفس خود یک سفره ی یکبار مصرف و یا یک پارچه ضخیم بیاندازید تا چنانچه فضله و یا ته مانده ی غذایی به بیرون پرت شد با فرش تماس نداشته باشد و بتوانید براحتی با تمیز کردن آن پارچه و یا تعویض سفره پلاستیکی بخش عمده ی ای از کار نظافت زیر و اطراف قفس را انجام دهید

هم چنین سعی کنید هر یک روز در میان با جاروبرقی زیر و اطراف قفس را جارو بکشید و بوسیله ی یک دستمال نم دار چنانچه دیوارهای اطراف قفس کثیف شده اند را پاک نمائید ، معمولا حجم کثیفی به تناسب با نژاد طوطی مورد نظر متفاوت است، فرضا قفس کاسکو یا کاکادو به مراتب میتواند با توجه به میزان پر ریزی و حجم فضله آنها کثیف تر باشد نسبت به قفس طوطی برزیلی یا عروس هلندی.

سپس، بالای مربع سیم را به زیر سیمها و با اتصالات کابل و پایین مربع با قفل هایی وصل کنید.

مطلب بعدی۲۵ مدل نخ دندان باکیفیت و ارزان با خرید اینترنتی

پس هنگام خرید یک قفس مناسب بر روی قفس­های زاویه­دار متمرکز شوید.

برای اینکه نگهداری از پرنده ساده­تر شود و سلامتی او در قفس به خطر نیافتد هنگام خرید یک محصول مناسب توجه داشته باشید که قفس فضای کافی برای نصب وسایل جانبی را داشته باشد.

برای نگهداری و تامین امنیت حیوان خانگی خود باید وسیله مناسب تهیه کنید. قفس پرنده رابطه­ای مستقیم با روحیه و صدای او دارد. بهتر است به تمام نکاتی که در بخش راهنما اشاره کردیم توجه کنید. رعایت همه نکات سبب here شده که خرید قفس پرنده ارزان و باکیفیت برای شما بسیار ساده باشد.

برای باز کردن درب ، قفل را باز کرده و مربع سیم را بلند کنید. با این کار سوراخ در سیم آشکار می شود و به شما امکان می دهد آزادانه وارد قفس شوید.

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

شستشوی این ظروف بسیار ساده بوده و مهمتر از همه هیچ نوع ماده سمی و مضری در آنها وجود ندارد و خطری سلامتی پرنده شما را تهدید نمی­کند.

مطمئن باشید پرنده تان خیلی سریع نوع استفاده از لانه جدید خود در قفس را یاد خواهد گرفت.

برای شستن قفس پرنده استفاده از آب خالی کافی است و هیچ نیازی به بهره گیری از دیگر مواد شوینده شیمیایی که قطعا برای سلامتی پرنده شما خطرآفرین می باشد، نیست!

جای خواب پرنده لانه پرنده مدل مخفیگاه میوه ایی طرح گلابی در دو سایز مناسب عروس هلندی و طوطی برزیلی مرغ عشق و همجسه ها

قبل از خرید طوطی ، آیا می دانید چه لوازمی برای فراهم ساختن محیط زندگی ایده آل برای آنها نیاز است؟ آیا همه این ...

Report this wiki page